Kampanja medijske pismenosti „Birajmo šta gledamo“

Direktor Agencije za elektronske medije Crne Gore g. Abaz Beli Džafić i šef predstavništva UNICEF-a u Crnoj Gori Osama Kogali najavili su danas početak kampanje medijske pismenosti “Birajmo šta gledamo”.

Kampanja “Birajmo šta gledamo” utiče na podizanje nivoa svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, staratelja i djece, i o važnosti odabira medijskih sadržaja za djecu.

Saopštenje sa promocije sa kratkim izjavama g. Džafića i g. Kogalija možete preuzeti ovdje. SAOPŠTENJE

Pogledajte TV spotove iz kampanje i galeriju slika sa sastanka.

SHARE

Nenad Vojinović

Novinar, urednik i voditelj Vijesti RTL-a, autor brojnih dokumentarnih reportaža koje su se bavile fenomenima društva, politike i kulture, te nagrađenih dokumentarnih filmova “Deadline/Lifeline”, “Pun kufer” i “Borba”. Davao je i glasove likovima u animiranim filmovima.